DBLOG BY DOMINIKA

sobota 7. března 2015

RAW VEGAN APPLE PIE


Tenhle. Dort. Byl. Bomba!!!

Ještě lepší než jakýkoliv dort, který jsem kdy měla! Ne to kecám. Rozhodně to byl ale nejlepší Raw Vegan dort. Moc jsem jich ale neměla.. Konec zakecávání. Prostě si ho udělejte! :))


Korpus:
200g vlašských ořechů
10 datlí
4 sušené fíky
vanilka
skořice


Náplň:

7 sladkých jablek
2 lžíce chia semínek
4 datle
vanilka
skořice
muškátový oříšek


Krusta:

150g vlašských a brazilských ořechů
2 lžíce kokosového oleje
skořice


1. Všechny ingredience na korpus rozmixujte ve food procesoru. Přesypte do formy s pečícím papírem a řádně hmotu prsty zapracujte do okrajů.
2. Jablka oloupejte. Tři nakrájejte na pravidelné menší čtverečky. Ostatní jablka rozmixujte s datlema, skořicí a špetnou muškátového oříšku na hladké pyré. Vše i s čtverečky jablek smíchejte s chia semínky ve velké míse a přelejte ke korpusu do formy. Dejte na půl hodiny vychladit.
3. Na krustu se bude opět opakovat postup - vše do food procesoru, nasypejte na dort a vše nechte vychladit :)))



Už jste měli nějaký raw vegan dort? 
Pokud se rozhodnete ho vyzkoušet, vyfoťte ho a označte mě do fotky na instagramu!

Mějte se krásně,
D.

6 komentářů :

  1. Raw jídla mám moc ráda, ale tohle dělat nebudu - snědla bych to totiž na posezení :D

    OdpovědětVymazat
  2. Neuvěřitelné, co úžasného jde vytvořit bez mouky, vajec, mléčných výrobků.. Vypadá fakt skvěle!
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. aku velku formu si pouzila? zvazujem, ze ho "upeciem" priatelovi k narodkam ;)
    dakujem ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, vypadá úžasně! :) už jen z fotky se mi sbíhají sliny! Já si teď užívám španělských specialit :)
    http://fashionenjoyment.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. To je D-O-K-O-N-A-L-E-J podzimní dort! Ještěže je teď dostatek vlašských oříšků a jablek. Ale máš mě na svědomí, o víkendu jsem se měla učit a místo toho nejspíš budu péct. :DD
    Nikol (readeatandlive.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat